Inloggen
Offertelijst
Winkelmandje
Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
69,68 75,95 Incl. BTW
Vraag hier een offerte aanZet op verlanglijstje
Contactgegevens
Binnen 5 werkdagen verzonden
Deel via WhatsApp
 
Toevoegen aan favorieten
  • Persoonlijke service
  • Grootste assortiment
  • Productkennis
  • Showroom en fysieke winkel
  • Hoge klantwaardering
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

  • Toegankelijke inleiding in het vakgebied;
  • praktijkgerichte benadering;
  • te gebruiken in compacte modules.

Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties.

In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consument als individu, als groepslid en als lid van de maatschappij.

In deze zevende editie zijn de meeste cases, voorbeelden en afbeeldingen vernieuwd. Ook op inhoudelijk niveau is er het nodige vernieuwd. De thema’s ‘neuromarketing’, ‘customer experience/journey’, online marketing’ en ‘maatschappelijk verantwoord consumeren’ worden in deze zevende druk meer uitgebreid besproken. Met deze aanpassingen is het boek weer bij de tijd en vormt het een actueel overzicht van samenhangende begrippen om consumentengedrag te beschrijven, te begrijpen en te beïnvloeden

Doelgroep

Consumentengedrag, de basis is zeer geschikt voor de hoofdfase van de opleidingen Commerciële Economie, Small Business & Retail Management, Communicatie, International Business & Languages en aanverwante opleidingen in het hoger economisch onderwijs.

Digitaal materiaal

Studenten vinden op Hoger onderwijs online toetsen en cases. Voor docenten staan er Powerpoints met figuren en tabellen, uitwerkingen cases.

Over de auteur

André Weber (1949) studeerde sociale wetenschappen en doceerde van 1982 tot 2012 in de vakgebieden organisatiekunde en consumentengedrag aan de HEAO Arnhem, later de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, aan uiteenlopende doelgroepen, van eerstejaarsstudenten tot cursisten in MBA- en MSc-opleidingen. Sinds zijn pensionering is hij als adviseur betrokken bij de bedrijfsvoering van diverse ondernemingen.

Specificaties

VerschijningsvormBoek
Verschijningsjaar2022
Druk7
MerkNoordhoff
CategorieMarketing
EAN Code9789001078423
Artikelcode9789001078423
VerpakkingStuk

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Offertelijst

Wis filters

Filter

&nspb;

Annuleren
Bevestigen